091204

jag är verkligen skit snygg om mina händer..
På bilden skulle jag göra en bild där man spryar färg på en mall så blir det skitsnyggt om man gör som man ska :o Jag var inte så duktig på det så det blev inte så bra och när man sprutade färg så rann det på händerna och det gick inte att få bort :o   Det kommer inte gå bort på ett tag så jag kommer se ut så här i helgen!  Yeeeehs!
Nu väntar jag på mathilda som kommer om ett tag=)  hoppas att jag får gå och käka för jag är dö hungrig, hann inte käka frulle efter som jag kliver upp så jävla sent. Har svenska och psykologo och sedan ska vi till konsum inne på nian och hämta massa godis till talangjakten :)  Förmodar att jag sedan åker hem och kanske blir det fest ikväll :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback