Då var det måndag igen -_-


Hej alla söta !


Jag hade verkligen inte orken till att inte äns lägga mig vid datorn efter som jag mös med min underbara älskling!
Lördags natten var nice, men jag var trött redan innnan jag lämnade hemmet :o Men det gick ann.. Filmerna vi fick se var up in the air, olddogs och SNABBA  CASH! Så jävla bra var den men jag hade önskat att jag hade varit mer pigg och inte hade suttit ocgh hoppats på att den skulle ta slut nu, nej men nu. Det vart en lyckad kväll. Vid halv sju kom alexander och hämtade mig (: Sedan hem och sov. 

Igår låg jag och hjärtat i sängen hela dagen och mös och bara tog det lugnt :) SKulle egentligen till ikea för alex skulle byta några saker men vi hade ingen ork. Jag fick kina mat men åt typ inget då heller menmen.. Idag är jag ganska pigg faktiskt, det hade jag inte räkna med ;)  Nu har jag foto så jag sak knäppa klart min rulle och sedan ska jag fixa lite saker på datorn =)  


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback