Fredag

äntligen hemma i sängen. Jag och lousie och bakat fina lussekissar och dom blev skitgod!
Så fick vi jätte god mat, grillat grillspätt, nej ni läste inte fel. Min kära mamma har grillat till mig idag =) Det var underbart gott. Vi följer inte traditionerna med att man sak käka julbord i december utan vi grillar ute i kylan :D
haha, vi kastade i oss maten och sedan åkte vi till älvkaleby och kollade på lucia cupen.  Marma kom 3:a tror jag men dom var duktiga speciellt jocke.   Jag tackar louise för en mysig dag/kväll! <3

Det roligaste jag har haft idag det var att mitt ex har börjat dejta sina polares ex, haha ! Det är det lägsta man kan göra.. Jag vet inte hur roligt jag och louise har haft åt det! Smarkille.

Nu ligger jag hemma i sängen ny duschad och ensam för alexander drog på krogen när jag trodde att jag skulle få åka hem och mysa lite men nejnej, så nu sitter jag här ensam och har tråkigt fast jag är jäävligt trött också. Saknar mathilda stackarn som skulle festa men det gick inte så bra så jag tycker synd om henne. Mja det är typ vad jag kan komma med just nu.  Eller jo! Erik grönvall vann idol 2009 iaf och jag tyckte verkligen att han var värld det =] Väldigt kul för honom och han tog upp sin pappa på scenen och sedan tog han upp sin flickvän och sjöng för henne, mycket fint tycker jag.  Grattis till honom.  Ville du att calle hade vunnit ?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback