God morgon

En underbart snygg morgonbild på mig.

Det är ungefår 1000 minus
grader ute och jag det är svin kallt :o Men inte får man nå snö heller. Det är tur att det är lite frost på marken så det blir lite vitt iaf för det är väl ungefär vad man kommer få i vinter.
Har suttit i en trång buss ganska länge med mycket kläder och det blev inge varmt ? JO! Jag har nyss kommmit till skolan och mathilda har sovit över och louise är hemma idag så jag får klara mig själv ett tag =o hur ska det gå?  Jah har iaf graf nu så jag ska fortsätta på min illustration ( stavning ? ) Den är inte skit snygg om man jämför med bilderna göran har visat, HAHA ! 

Kan berätta att den nya plattågen jag köpte är TRASiG! Första gången jag skulle använda den så slutade knapparna och displayen att fungera men då drog jag ur sladden och satte i den igen så funkade den. Men igår fungerde den inte alls ? Stabilt, så idag ska jag köra ner den i halsen på någons stackare. Jag ska ha pengarna tillbaka så jag ska nog köpa en ga.ma ist (=  Ha en fin dag en sån här underbar dag , haha !  ciao

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback