Home sweet home

En varm mysig säng och plättar i magen med gustaf på cartoon , UNDERBART!
Jag har nyss kommit hem efter en lång dag i skolan med bild i tre timmar som ett fint slut, kanske ?
Har iaf gjort klart min gips sak eller grunden åt minstonde :) Nu ligger jag och väntar på min sockertopp <3

Idag hade jag tre timmars håltimme så jag och mathilda drog ner på stan och hon käkade med sin pappa. vi träffades efter ett tag och kollade lite, hon köpte ett armband. jättefint =)
Jag har köpt en ny ring, en gästrikering i silver. Tack älskling !<3


 

Mathildas



Min fina gubbe som jag har gjort i lera ( skitsvårt därför ser den ut som den gör) Natta ville att jag skulle måla den och idag orkade jag inte höra tjatet så jag målade och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Det slutade med att jag gjorde en micheal jacsson =)  Vad tycker ni om mitt fina resultat ? =D

Min extremt fina målning jag gör som också slutade med att jag pajjade som vanligt :D

Kommentarer
Postat av: roxy

asballt armband!

vart köpte hon det?

2009-12-04 @ 09:17:34
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback