Huvudet mot kudden

God morgon gott folk.  jag har vaknat och somnat i en evighet nu.. Jag har inte sovit nå bra och jar drömt hemska drömmar så jag är trött och har ont i mitt huvud. Jag som skulle sova länge idag för jag ska ju på lucia movie night ikväll med louise och linn men jag är verkligen inte på topp idag..  Jag är arg, grining, sur irriterad, ledsen och besviken bara det förklarar ju hur lust jag har att lämna sängen. 
Igår låg jag och väntade på att alexander skulle höra av sig för jag trodde att han ville sova hos med men det slutade med att jag somnade, så imorse när jag vaknade första gången så kollade jag om han låg bredvid mig men det gjorde han så klart inte :/ 

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, tror att det fortsätter med att ligga i sängen och underhålla sig på nått fint vis. Hade ju inte gjort nått om man fick fälja med far på kryssning med allt roligt folk, det var till och med att en gamal kärlek skulle med så det hade ju varit kul..  Menmen jag tycker tydligen inte om v:8 enligt jannee.. pfffh!
Jag är inte speciellt hungrig heller och jag ska iaf äta med mamma ikväll (: Ha det mys!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback