jadu äntligen hemma :)



Hej alla söta !


Lite seg så där på att sätta mig vid datorn och skriva.. Men igår drog jag iaf på fest till mathilda med lite mysigt folk.Jag mathilda linnea sebbe jonas simon emmy och julia. Men vissa skulle på krogen så vi andra skulle på fest på nynäs med lisa och aida men när vi kom dit så sket det sig och han blev sur som bodde där men det löste sig till sist.. Vi röjde på och tillslut säger han att han ska hämta sin hund och att festen var slut?  Hallå bra där :o

Vi gick till nord ost til typ rami och det var ju inte skit mycket folk precis, men vi hade nice iaf och kom därifrån vid fyra tror jag (=  Sedan hem och käka nudlar och sov med hjärtat :) <3

Lite bilder från fredagen =)


Idag vaknade jag med alexander som var på lite dåligt humör så jag tvingade med honom till valbo och shoppa =D  Jo, tjena!  snacka om att tänka samma som alla andra. Vi snurrade i tjugo minuter och allt var kaos men vi fick en plats till slut och vi kunde ta oss in där det inte var mindre folk..  Gina tricot gick jag in och vände kan jag säga.
Men jag hittade lite smått roliga saker. Så får vi se om det blir stockholm på måndag eller inte, beror väl mäst på mig antar jag =/

Vi åkte vid halv fyra för att jag skulle till åsa och käka med familjen. Jag fick good mat och cheesecake med hallonsås ! :o   ÅW fyfan vad det var gott =D  Kollade lite på tv och jag blev skit trött och har försökt att hållt ögorna öppna tills vi skulle hem för åsa och ulrika och håkan skulle på party så då sa hon hejdå och skickade ut oss ;D  Nu sitter jag hemma och ska väl fixa lite och sedan kasta mig i sängen med en bra film, äntligen !

 

Dagens köp:

Tröja         - vera moda
Trosor       - vera moda
Leggings    -Cubus

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback