lördagsmüs med mamma

 


Igår blev det fest eller en stund iaf. Det började hos mathilda satt och chillade lite sedan drog vi till osten i hille :) Det var riktigt nice, men dom skulle ju så klart på krogen så vi åkte ner på stan och gjorde typ ingenting. Jag åkte hem med alexander vid halv två. Köpte mc donalds gott som fan, hom och kastade mig i sängen och somna =)

Klev upp vid kanske 12 tiden kastade mig i pappas säng och kollade på tv med mamma.. Kastade på oss kläder och drog ut och och fixade gran ris och rönnbär till försterlådorna :)  Men vi kunde ju inte låta bli att åka til rusta heller så jag köpte shampoo och balsam och lösnaglar (:

nu har jag nyss käkat mat och jag har hjälpt pappa med och det var svingott som vanligt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig och kolla på film med mamma =)  Imorgon blir det jobba också,  utan lollo :(

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback