Nyårs klänning klar, YEEEH!

Hejhoppp!

sorry att jag inte har skrivit men jag har inte haft tid eller suttit vid datorn :)
Idag blev det skola och sedan stan med mathilda och louise och jag fick en klänning av pappa till nyår som jag även kan ha i vanliga fall, blev ett par leggings också. Åkte hem och la mig i soffan och somande ganska fort. Vaknade för en stund sedan av att alexander ringde och ville bjuda mig på mat men skulle precis sätta mig och käka hemma :/  tack endå bby <3 Nu har jag ett rum som jag måste få någon ordning på det är inte vackert :o Jag mår inte så speciellt bra heller och jag hasr ju praktik imorghon med åsa så får se om jag är pigg imorgon. Nej nu ska jag fixa rummet, önska mig lycka till ;)

 

 

Vad tror ni om detta till nyår med guldarmband och guldöronhängen ? :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Du kommer att bli skitsnygg!

Det är tydligen stora problem att få ordning i ditt rum. Du städar hela tiden som det hörs, men det är alltid ostädat. Det är kanske svårt att hålla ordning för dig!!!

Kram farmor

2009-12-07 @ 19:09:58

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback