Överlycklig!

igår vad jag ju på lager 157 med alexander och jens men jag hittade inte så mycket.. Dom har ju en skooutlet bredvid så jag var in och kollade lite och hittade mina älskade skor som jag ahr kollat på länge och nu stog dom framför mig för halva priset!  Taget, tack :) Jag älskar dom!




När vi hade varit där klart så kastade vi oss kina mat och sedan rullade vi mot faluncentrum och det var -23 grader där ;o vi höll på att frysa ihjäl! Vi skyndade oss iaf in och hittade wesc butiken som va var där för.. Fyfan vilken besvikelse, skit liten och nästan inge kläder alls :/   Men men, vi letade efter alla andra affärerna men hittade dom inte. Tills vi provade gå ut genom en annan ingång så hittade vi gina tricot och alla dom vanliga affärerna men då hade osm stängt för klockan var 5 över sex ! kul!   Vi åkte hem och stannade i valbo på hemvägen där jag köpte en jacka och en tröja (: 



Kom hem och var jätte nöjd över dagen och mina köp och så får jag syn på den nya modellen av peakjakcan som hänger bakoom  mig :o  Fyfan vad glad jag blev!  Jag fick en svart fin jacka av pappa :D   Tack så jääävla mycket! <3



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback