Planer för tisdag

 

Jag har varit ute med hunden i snön
och han drunknade typ, HAHA ! han hoppade omkring som en groda.
Bara att när jag kom in fick jag borsta bort snöklumpar och torka och föna.. Kul att göra det varje gång han har varit ute ;D  Skulle fixa mina leggings med nitar på sidan men det gick inge bra, dom gick sönder och nitarna lossnade. Så ett råd mathilda:jag vet inte om jag skulle sätta det på klänningen ;/

Igår fick jag en fin rosa mysig pyjamas av alexander, tack hjärtat ! <3 Den är ungerbart skön och jag känner mig som en liten flicka i den :) ALexander kommer till mig när han har slutat så då ska vi kanske åka till valbo igen och käpa en halsduk och ett par nya leggings som jag hittade igår :)  Jag vill även ha en finfin klänning men jag har nyss köpt en men endå :D SÅ har jag hittat jättefina tofflor till min fina pyjamas !   Får se vad jag kommer hem med !   love


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback