Tidsfördrivning

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? lite då och då

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej
4. Dog någon som stod dig nära? nära och nära men ja
5. Vilka länder besökte du? sverige :D
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? ja :(
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 28 januari <3
8. Vad var din största framgång 2009? haha jadu
9. Största misstaget? Jadu, gjort många
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja hela håret ;P
11. Bästa köpet?Datorn och telleboobo ! 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Det jag ville
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, ,alexander !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? fast car :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
jag vet inte riktigt
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit
18. Hur tillbringar du julen? med dom käraste
19. Blev du kär i år? OM JAG BLEV!
20. Favoritprogram på TV? Andra avenyn och guds tre flikor
21. Bästa boken du läste i år? jadu, gillar inte böcker så speciellt mycket ;)
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte :o
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar och små saker
25. Något du önskade dig men inte fick? systemkamera
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? umgicks med familjen och dåvarande kille .
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? haft med fanny hela året
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egen
29. Vad fick dig att må bra? Min älskade pojkvän och mycket kärlek =)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Mathilda lindstöm
31. Vem saknade du? fanny
32. De bästa nya människorna du träffade? Hillefolket och mina nya kära :)

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Haha ja så var det ;) tack baby:D

2009-12-14 @ 20:04:17
URL: http://mtldal.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

haha vilken kändis var du mest sugen på? Mathilda Lindström. Haha du är så bäst gumman :) jag älskar dig över hela mitt hjärta<3

2009-12-15 @ 22:43:16
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback