091110

hellu hellu idag är det tisdag och jag är skittrött!

Jag vaknade av klockan kvart över sex och klev upp halv åtta, råkade somna om lite och jag kom verkligen inte upp :o Jag kastade i mig en macka och tog på mig leggings en mysig lång tjocktröja och mina uggs :) melike!
Åsa har inte kommit än, hon skulle bli lite sen så hon kommer nog snart. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det kommer alltid som en överaskning =)

Jag slutar väl ungefär vid fyra så då ska jag hem och sova lite tror jag för det är så otroligt skönt att sova när man kommer hem efter skolan. Men sedan kan det vara lite svårare att somna på kvällen men det brukar jag inte ha så stort problem med. Apropå skolan så kom jag och tänka på att det är chicken bits och jag känner mig väldigt besviken på att dom var tvungen att lägga det en tisdag, när jag inte äns är där ? dålig stil!  
Hoppas ni får en bra dag idag för det ska iaf jag !  kiss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback