091113

God morgon folket!

Jag är uppe och ganska pigg för en gångs skull eller kan det vara för att det är fredag ?
Jag hade sov morgon idag så jag börjar inte förräns ( farmor klagade på min stavning så nu ska jag försöka stava rätt ) tjugo i tolv, nice eller vad?! Jag har svenska första lektionen och sedan har jag muntligatprov i psykologin och jag tror inte att det kommer bi så bra(a) men alexander hjälpte mig igår men jag var så jävla trött..

Igår åkte jag och alex till valbo och kollade lite, jag hittade en kamera som jag vill ha!  naw, den är fin.
Vi köpte även två lasse åberg glas som var nya som han inte hade.. och han blev jätte glad. Jag har aldrig hört han säga tack så många gånger förut =)  Men det var han värd.

Dagen blir väl att åka till skolan snart efter skolan vet jag fatiskt inte vad som händer, alexander slutar ett och skulle fixa nått på banken och sedan skulle han tvätta bilen så jag vet inte om det blir nått ut och käka ikväll, får se.
Ha en nice dag iaf  kiss



Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken snygg kamera du har hittat.

En sådan vill jag också ha. Vi får önska oss det.



Ha en bra kväll gumman.

Kram

2009-11-13 @ 16:05:52
Postat av: MATHILDA

Hur mkt kostaade den hjärtat?:)

2009-11-16 @ 00:26:50
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback