091126

Hej lovers!

Huvudvärk ont i magen och mått illa, ja så har min dag sett ut.
Jag hade graf på morgonen men jag har verkligen inte gjort någon nytta alls! Men jag var kvar hela lektionen iaf och hade tur att alexander skulle åka hem när jag ringde honom så han kom och hämtade mig. Åkte hem och käkade lite sedan kröp vi ner i sängen och kollade på andra avenyn sedan somnade vi :o Så vi sov ganska länge också! ( upppssh)

Jag har nyss käkat pannkakor och det var verkligen göör gott för jag var så jävla hungrig. Nu väntar jag på att Alexander ska komma så jag får mysa lite också ska han hjälpa mig att plugga till provet jag har imorgon ifall jag inte blir hemma men jag tror att jag ska vara hemma och sova, jag tror att det är det som behövs. Imorgon kväll blir det bio med mina fina saker :)  ( lolllo, jocke och hjärtat) vi ska kolla på luftslottet som sprängs! ååw, länktar.

Nu ska jag byta sängkläder och göra mysigt till alexander kommer så får ni ha det så jävla nice ikväll! 
ciao bitches!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback