En trist och mörk torsdag

hellu alla där framför dataskärmarna!

Det är grått och kallt ute och jag är varken på bra humör eller topp idag. Jag vill ha sommar och sol och jag vill ha mitt humör tillbaka! Jag lägger bara ner energi på allt som är dåligt nu för tiden och inte det som är bra.. vilken förstör mycket och sårar många. Jag är inte perfect och det kommer jag aldrig att bli heller men jag kan ju för fan vara glad!
Hade hälst viljat lega kvar i sängen idag igen men var tvungen att gå på grafen.
Igår tillbringade jag min mesta tid i soffan och kollade film och bara tog det lugnt och jag gjorde till och med klart svenskan som jag igentligen inte behövde göra.

Nu har jag haft graf och ska ner på stan och käka med louise och mathilda men jag är varken hungrig eller sugen på nått. Kanske blir en varmmacka eller nått, får väl se. Jag börjar tio över två igen och då har jag bild i tre timmar så jag åär inte hemma förr äns sex. Då ska jag krypa ner i sängen och plugga psykologin om jag inte blir klar med den på håltimmen annars ska jag kolla på film.
Imorgon är det fredag och dagen är inte så jobbig, jag har muntligt prov i psykologi och det kommer då skit men jag orkar inte. Slutar ett och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då, Alexander frågade om jag ville med ut och äta och gå på bio. så får väl se om det blir nått av det.. 

Idag fyller min underbara pappa år och han ger vi ett stort grattis till! Snart gubbe, HAHA!  47 hela jävla år.
Jag ska nog försöka hitta nått till honom, men jag vet inte riktigt vad han ska få. Typ ett paket kalsonger haha .
Grattis och jag älskar dig Ulf Clerkeborn <3

 

Du är bäst!

Sitter i skolan så jag har inte så speciellt mycket bilder på honom även fast han är min idol!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback