Mathilda rekomenderar ansiktsmask

jag kom hem för en stund sedan och jag ska igentligen städa och så som jag sa tidigare men jag vet inte riktigt om jag är så sugen på det =) ska kolla vad jag ska ha på mig imorgon och fixa lite så sedan ska jag duscha iaf för det behövs.

Just nu sitter jag med en ansiktsmask som är så underbart skönt. Idag blev det en som värmer ansiktet och där med öppnar porer och gör rent, i like it! Ska fixa tid hos helena snart igen och få en skön ansiktsbehandling. Men jag har inte kommit så långt i mitt liv just nu , men vem vet imorgon kanske ;)  Jag rekomenderar iaf en ansiktsmask man känner sig som en ny människa efteråt! Nu måste jag tvätta bort det.  kisses !

 

P.s Jag har fixat bloggen lite, men det är bara små detaljer.. gillar ni det ? kommentera gärna om ni vill att jag ska ta upp nått speciellt i bloggen också !


Kommentarer
Postat av: Malin

s. ja visst är den frän? ;D

2009-11-08 @ 22:51:21
URL: http://manobo.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback