Sista dagen på veckan

hej alla där framför dataskärmarna!

Idag har jag jobbat och jag var inte ett dugg taggad på det, mådde inte så speciellt bra imorse heller. Men det är bara att se glad ut och kliva upp!
Alexander kom och hämtade mig så åkte vi till biltema, jula och city gross och kollade men vi hittade inget skoj så vi åkte till öb och köpte ansiktsmasker tandborstar och sånt fint.

Nu sitter jag iaf hemma hos alexandeer och han håller på att fixa i rummet och det blir fint tror jag ;)
Ska väl hem snart, käka duscha och städa rummet ><  och tvätta också O_o  imorgon är det måndag och det ser jag inte fram emot! blä.
Det är ju fars dag idag och jag grattade min far med ett sms för jag har inte råd at köpa nått som han gillar, för isf skulle jag få beställa bildelar i från amerika, så kul är han ;) haha.  Men han är världens bästa pappa! slå det om du kan ?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback