Som alla andra fredagar

hellu där !

Nu är jag hemma efter en extremt jobbig dag.. noot!
Självklart hade jag svenska prov idag också bara att ingen har sagt det efter som jag har varit sjuk och shit så dte var lite segt.. Men jag ska få göra det någon annan gång, smart. Jag hade även psykologin och det gick väl sådär.
Min söta farmor skickade ett sms till mig och frågade om jag ville ta en fika med henne och det ville jag självklart så jag kastade  mig på bussen och hittade en alexander och eva =) Sedan kom halva hille.
Träffade farmor på flanör och vi fikade där också kommer inte ihåh vad det heter (a) Det var väldigt mysigt och gott :)  tack tack så mycket !

Satte mig på bussen och åkte hem till en hund som höll på att våldta mig när jag kom hem sedan hade han damp och sprang iväg och shit, yeeeh!  Jag har diskat och städat i köket så nu håller jag på i rummet också tvättar jag, nu vill jag bara lägga mig i sängen en stund sedan ikväll vill jag verkligen göra nått!  vill inte ligga hemma för det slutar med att jag får cpryck.. Vad ska ni göra ikväll ? ingen som ska festa ? Snart kommer nog pappa hem och gör god mat till mig :)   kisses

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback