svininflensan

Nu är jag tillbaka igen, fick internet igår så jag är glad!
Mindre glad är jag att jag vaccinera mig igår i skolan, det gick bra och jag svimmade inte som jag har en tendens till att göra. Jag började få ont i armen i slutat av dagen. Sedan åkte jag och handlade med mamma och jag kunde seriöst inte röra armen speciellt mycket.

När jag kom hem käkade jag en äcklig kycklingsallad så för att trösta mig själv så gick jag ner i sängen och kollade på tv men jag somnade, när jag vaknade vid åtta så känndes det som jag skulle dö! Jag släckte allt och kastade mig i sängen igen men jag kunde inte somna om. Jag gick upp och la mig i soffan med mamma och pappa och kollade på oskyldigt dömd. gick och la mig vid elva tiden och jag fick sällskap av nalle som fick ta alexanders plats =)
Jag har inte sovit någonting inatt för jag måste alltid somna in mot väggen och då lär jag ligga på vänster arm.
Jag har vridit och vänt på mig som en jävla orm. Vid fem tiden i morse hade jag inte lika ont i armen längre så jag kunde äntligen sova. Självklart vaknar nalle vid kvart i sex och vill inte sova längre så då gick jag upp med honom släppte ut honom så han kanske kunde kissa, men inte det heller. Så jag gick och la mig så ringde alarmet kvart över sex och då hade jag ingen värst stor lust att kliva upp. Så jag somnade om och vaknade nu vid halv elva.

Så idag ligger jag hemma i soffan och tycker lite synd om mig själv, för jag är så less på att vara sjuk!
Hoppas ni mår bra och ha en bra dag! lovely <3



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback