091001


hej alla sockertoppar !
Sitter i skolan med min underbara mathilda och göra afficher
till talangjakten och det går inte skit bra precis. Jag har ju fan
ingen jävla fantasi ! jag får ju panik. Jag skulle igentligen börja
tio över två men jag åkte hit med mathilda för att få det gjort.
Duktiga tjejer!  Nu ska vi förpassa oss och försöka få mat i magen
och sedan vet jag inte riktigt vad som händer förmodligen dator
igen ;) haha, härligt liv  nooot . kiss!




Så här blev min, inte speciellt snygg men jag har gjort en iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, skitgullig ju. men en sak ba.. om själva talangjakten är den 22a december, hur kan då sista anmälningsdag vara den 30e december? :)

2009-10-07 @ 00:43:54
URL: http://wajna.bilddagboken.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback