091006 Reportage

Hej underbara!

Har nyss kommit tillbaka efter att ha varit och gjort ett reportage på carola spa och jag fick ansiktsbehandling med massage och det var underbart. Hon gjorde rent och jag fick en djuprengörande ansiktsmask och sedan en handuk som sedan tog bort allt. Hon masserade in med någon oljeliknande kräm och sedan en mjukgörande kräm. Det var jätte mysig och trevlig lokal mitt på brynäs! Man kan även ha tjejkvällar med bad, massage och olika behandlingar. Jag tycker verkligen ni ska ta er tid att kolla på hennes hemsida www.carolaspa.se.
Jag tyckte det var underbart så jag ska verkligen dit igen! kan säga att en ansiktsbehandling på 30 minuter kostar 290 kroner och det är ju ingenting.  Här kommer några bilder också.  Lovley <3

 
 
 
 


Efter att hon var klar så fick man något att dricka och sedan fick man ta fika om man ville.
Jag somnade nästan och jag rös i hela kroppen, det lär ju förklara en hel del!


Kommentarer
Postat av: [ S O F I A W E S T E R G R E N ]

ååh va mysigt! de där ska jag lätt göra :D

2009-10-06 @ 16:20:23
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback