091009

Hellu!

Förlåt för att jag inte skrev nått igår men jag kom inte in på blogg.se :@
Men nu är jag tillbaka iaf. Vaknade av att jag hade en hund i ansiktet i morse och eftersom jag är ledig så ville jag sova så jag blev lite smått irriterad.Jag klev väl upp kanske vid halv elva eller nått. Käkade någon macka och somnade om igen på soffan framför tv. Nu är klockan 12,51 och jag är ny duschad och ska fixa mig för att åka ner på stan för att ta en fika med louise. Så det ska bli mysigt. Sedan blir det hem och packa och bo hos alex i helgen för hans föräldrar är borta och jag ska få TACOPAJ! Alex mamma har gjort 2 stycken till oss :D  hon är snäll (a)
Få se vad som annars händer idag, imorgon ska vi iaf hem till mig och fira min lillebror som fyller på måndag.
Nej nu ska jag fixa mig skrever mer sedan lovely!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback