091011

hej alla !

hur är det med alla ? Jag är inte på topp. Går dagen var väl sådär, käkade iaf god mat sedsan belev det körslaget och några glas vin innan jocke och lollo kom. vid halv elva tiden orkade jag inte varta kvar så vi åkte in till stan och köpte max. Satte och vid lidl och käkade sedna hem. Tog en varm dusche sedan tillbringade jag resten av  min kväll i sängen med sims. somnade väl vid halv två kanske. Skulle upp och jobba imorse men jag hade varken lust ork eller humör, mådde inte så bra heller så jag klev upp ur sängen vid ett och käkade frulle och nu ligger jag här igen som jag förmodligen kommer göra resten av dagen/kvällen.
Ja, helgen har väl varit sådär kunde ha gjort roligare saker menmen.. får parta nästa helg ist. Imorgon är det måndag och det är skola igen, jag har verkligen ingen lust! Fast på tisdag är jag ledig så det är underbart!

Nästa helg vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska iaf inte ligga inne hela helgen iaf. På fredag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men på lördag ska jag till farmor och äta igen. HAHA ! både åsa, hugo och farmor fyller år  innom tre veckor så det har blivit tre helgen med mat och firande :)  Iaf så ska jag nog parta med brudarna tror jag det snackades om. Så ska man ju jobba på söndag igen :s  Jag är så less på att jobba men man vill ju ha pengarna men man vill inte jobba precis! bläää.  Men snart är det avresa till ullared så då lär man ha mycket pengar med sig men det blir nog att tigga lite pengar av mor och far :) haha. ha det nice !  kiss

Kommentarer
Postat av: Louiise

De är lika roligt att vara med dig gumman:) Ska bli så JÄVLA roligt att åka till Ullared :P längtar sååå... :p men nu är de bara 15 dagar kvar :D :) <3

2009-10-11 @ 17:48:10
URL: http://louiise.bloggagratis.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback