091013 Ledig tisdag

Hej alla söta!

Idag är jag trött och extremt seg. Jag är ju ledig idag men ist för att sova så har en hund bråkat på mig för att han inet ville vara ensam. Så han pep lite när han hade vaknat och kände sig ensam så jag vaknade så kunde han somna om för då viste han att jag var där. haha, knäpp hund. Jag gav väl upp där vid 10 och klev upp och käkade frukost och sedan ner i sängen och la mig igen. Har legat och kollat på tv och käka lite godis ( lite busugt ) . Det finns seriöst inte ett piss att kolla på när det är vardags förmiddag ? Bara en massa tv shop! jippi det älskar ju jag. noot

Tvättmaskinen går för fullt och jag är ny duschad så jag ska sätta mig med en uppgift som jag ska lämna in på måndag så jag har den gjord. Vi skulle gå till ett företag och interjuva dom hur deras mediakommenikation ser ut. Men lärarna på min skola kan fane mig inte kommunisera ? Sjukt! Blev så förbannad på dom igår men det orkar jag inte skriva ner för det skulle bli en hel bibel :D Ha en bra dag för det ska iaf jag :D lovely!

Men man kan ju inte hata någon som är så sööt !


Kommentarer
Postat av: malin

han är otroligt söt! :D

2009-10-14 @ 14:57:37
URL: http://maalinnymarkmineur.blogg.se/
Postat av: sv: malin

vist är han :D

2009-10-14 @ 15:23:08

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback