091014 Kvällsinlägg

Nu är jag hemma efter en mysig kväll med lisa på mingel & bar. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Det är verkligen synd att vi inte träffas så mycket nu för tiden men det ska vi ändra på som vi säger jämt när vi träffar varandra. Hon har ju skaffat egen lägenhet och det har hänt mycket sedan sist, så vi kanske ska umgås på fredag om det inte blir för sent eftersom hon ska jobba men annars ska vi nog umgås lite och förmodligen sova över för det kan ju bli sent, som vanligt =)  Nu är jag hemma iaf och ska krypa ner i sängen snart och jag saknar mitt hjärta som jag hoppas att jag kommer få pussa på imorgon!  Men ni får sova så gott för det ska jag !  god natt .

P.s Får inte glömma att min kära farmor fyller år idag! grattis tant :D 66 år. Ska till henne på lördag och käka precis som alla andra lördagar i oktober, HAHA !

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback