091015 skoltime

Hej babes!

Sitter i skolan och har haft graf hela förmiddagen, så vi har gjort någon övningsuppgift. Gick väl bra bara att det tog mig hela dagen för det ville inte bli som jag ville ! Men nu är jag klar iaf. Igår så skickade jag bilderna på mig och alex till min skolmail så nu har jag skrivt ut som på skolan så jag ska sätta dom i fina ramar och sätta upp på rummet! Väldigt fint än några andra tavlor. Det blir lite med personligt och det tycker jag om. Nu ska jag, mathilda och louise ner på stan och käka mc donals och jag ska käka chickenbits!  muums. Sedan blir det till baka till skolan vid två och ha bild och jag gjorde aldrig bilden igår så hon kommer blir mindra glad på mig, HAHA !
Slutar fem idag så jag ska umgås med älskling och mys amed honom hela dagen! kanske blir en eller annan film med massa godis =)  Imorgon har jag tre lektioner som är korta så jag slutar två imogon och då blir det Valbo med Louise och Kajsa så jag ska kanske köpa ramar. Jag får inte köpa så mycket mer nu för jag åker ju faktiskt till ullared om en vecka ungerfär :D Så måste spara pengar och spara saker att köpa, HAHA ! Nej nu ska jag åka ner på stan. byebye Lovers !

Kommentarer
Postat av: Louiise

Tror att vi måste hyra ett släp när vi åker hem från Ullared hihi :p <3

2009-10-15 @ 20:23:34
URL: http://louiise.bloggagratis.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback