091029

hej alla söta!

Jag är lite arg sådära! Jag ligger i sängen och väntar på alexander men han lär ju jobba över idag igen! och jag som trodde att jag skulle på mysa lite med honom idag men nejnej. Jag underhåller mig lite med musik och läser bloggar. Igentligen borde jag läsa den jävla boken som jag ska läsa klart till nästa vecka tror jag (a) men jag tycker inte riktiigt om att läsa.

När mamma kom hem idag så fick jag för mig att jag ville ha tacopaj, som alla kanske vet så älskar jag det! Så jag kastade mig på alla ingredigenserna och satte igång och jag kan säga att det blev mumma! Till och med pappa tyckte att det var supergott så han har i matlåda och jag har så jag kan käka imorgon :D  ( glad flicka)

Imorgon är det fredag och jag ska nog umgås med louise imorgon, åka och kolla på lägenheten och sedan kolla på tapeter tror jag, så imorgon har jag nått att göra iaf. Tänkte att jag skulle ringa till min farmor och fråga om hon ville ta en fika imorgon men kerstin kommer så det blir nog inget. Jag kan meddela att jag saknar åsa också faktiskt. Jag brukar ju vara hos henne varje tisdag men jag har inte varit där på två veckor och det känns konstigt!? Jag längtar faktiskt till jag får åka dit för jag älskar det jag gör och jag får ju umgås med åsa i flera timmar! Happy tilda :D

Ikväll är det tvkväll som alla vet! iaf för mig.

20,00  mammaspojkar  tv4
21,00  inlåst                 tv4
22,00  debatt mellan linda rosing/ kissie        svt1

Kommentarer
Postat av: Faster Åsa

Åååå jag saknar dig med, på tisdag kommer du till mig. Jag ska fixa så att du har lite att göra för att dagen inte ska bli så lång :)

PUSS!!!!!

2009-10-30 @ 18:02:21

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback