091029

tjenare!

Idag är det torsdag och snart slut på lovet. Det känns som jag inte har gjort någonting fast jag har ju igentligen hunnit med massor. Jag är ganska trött och slliten och ingen vill leka med mig, jag känner mig ensam.

Imorse vaknade jag av att nalle hade panik nerdanför sängkanten och skulle promt upp i sängen och slickade ihjäl sig. så jag klev upp och gav honom mat och fixade frulle till mig själv också när jag ändå var i farten. Sedna blev det att städa hela huset av någon anledning och sedan bar det ut att städa, krattade lite och så.
Mamma kom nyss hem och vi hade fått skolfotot jag säger bara , HAHA! Jag ser förjävlig ut i håret! Men det bjuder jag på. Nu ska jag försöka kasta i mig något att äta och sedan ska jag vänta på alexander och jag hoppas att han inte jobbar över idag igen :)  ha det nice, bajs!

snyggaste knölen i fejan och äckelhår!





Jag säger bara blää!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tycker att du är jättefin på skolkortet.

Hoppas att jag får ett. Då skulle jag bli jätteglad.



I morgon kommer Kerstin till mig. Hon stannar över helgen. Vi skall på stan och shoppa och dricka vin.



Hur var det i Ullared. Det har du inte skrivit något om.



Kramar

2009-10-29 @ 18:59:29
Postat av: Farmor

Nu har jag upptäckt att du skrivit mycket om Ullaredsresan. Jag gick inte ner på din sida och kollade.

2009-10-29 @ 19:02:38
Postat av: Louiise

Gud du va ju jätte fin ju ! <3

2009-10-30 @ 10:01:27
URL: http://louiise.bloggagratis.se
Postat av: Malin

jag ser ju ut att ha skite på mej jag xD

2009-11-04 @ 17:34:27
URL: http://manobo.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback