091031 halloween

Hej alla söta!

Jag ville bara berätta att jag lever och att mitt modem har grävt mer sig och svikit mig hårt! Fick nå konstigt strömavbrott så allt blir till porrbelysning och datorn och tv flimrar! tack för det.

Idag är det sista oktober och det är första november imorgon! fyfan vad fort det går, det var ju nyss jag fyllde år lixom.. menmen, nu är det mammas tur att fylla år på måndag och hon blir hela 42 år :D haha, tant! Idag har vi storstädat hela huser jag och mamma. Hon har flyttat tillbaka till sovrummet igen ( efter operationen med fotenm fick hon sova på soffan för hon var tvungen att sova i lutning) så vi åkte till jysk och köpte nya täcken och kuddar till pappa och henne, så nu är hon överlycklig där hemma =)   Jag har fixat gästrum och städat hallen uppe hos brosan samtidigt som jag har skitat ner inne hos honom :) HAHA . Vi åkte och handla oxfile och gjorde god mat idag när pappa är borta, haha han blev inge glad när han fick mms av mamma med god mat medans han är borta i eskelstuna, jag saknar honom!  men imorgon kommer han hem som tur är :)

Så ska jag berätta igår så var jag med louise och kollade tapeter till hennes lägenhet och lite små saker. Sedan åkte vi och hämtade jocke och jansson på jobbet och till lägenheten och kolla lite. Finfin lägenhet. Åkte hem till jocke och lagade fin mat och sedan till jockes bandy träning och sedan till gårdskärs match sedan skjusade louise hem mig till alex. Då sover han och jag kommer inte in, jag ringde två gånger och och knackade på fönstret men han sov, jaha vad gör man dårå ? Jag ringde louise igen och hon hämtade mig och skjusade hem mig. så när alex kom till mig idag så hade han rosor och shit med sig för han kännde sig dum för att han hade somnat. Naw, love yaa <3   Nej nu vet jag inte vad som händer, är ganska trött och ska upp och jobba imorgon ( ända dagen alex är ledig ) så igentligen vill jag vara hemma med honom imorghon..   Aja, ha en trevlig halloween kväll och ta det lugnt där ute ;)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va ni har varit duktiga som har städat hela huset.



Kerstin åker hem idag. Vi har haft det trevligt.

Åsa var här en stund i går kväll innan hon gick

till Spegeln och lyssnade på Moneybrother.



Kramar till dig.

2009-11-01 @ 09:41:34

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback