Min kärlek till dig går inte att beskriva i ord. Jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta, hela min kropp eller och hela mih själ. Sedan första dagen jag såg dig så var du det finaste! Du var underbar och bara utstrålade nått som ingen annan har gjort. Jag kännde direkt att , du är min! Du var han som man alltid har väntat på och där stog du bara , mitt framför mina ögon. Jag var skit nervös och viste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Jag glömmer aldrig den dagen, då jag bestämde mig för att dig ska jag ha. Dagen efter träffades vi på en fest och det kvällen var nog den bästa dagen i mitt liv, eller det var det!  Jag är så fruktansvärt glad att du orkar stå ut med mig, mitt gnäll, tjat och mina extremt otrevliga dagar som jag har. Men även fast jag är det så älskar jag dig långt långt där inne och det är inget som försvinner. Att du orkar lyssna orkar trösta och orkar med mig över huvudtagen det fattar jag inte?  att du inte har lämnat mig för länge sedan förstår jag inte heller..  Jag vill verkligen att du ska finnas för mig lika som jag finns för dig! Det kommer alltid att vara du. Jag vill flytta ihop med dig, skaffa mig ett lyckligt liv, skaffa barn och hela rubbet! Du är han, han som jag vill leva mitt liv med. 
Jag vill att du ska veta det, Alexander Åberg att jag älskar dig mer än du anar och mer än vad jag kanske visar! Du är mitt allt ♥       Jag hoppas att du förstår lite av alla bokstäver jag har skrivit! Det förtjänar du, du är en underbar människa och det skulle finnas fler av dig!     ...  090128 minnet för livet


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

åh då har vi lika samma! :D

är dom bra eller? :)

2009-10-25 @ 17:50:27
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback