Lugn lördag

Hej babes!

Sammanfattar mig kort om går dagen. Åkte till valbo med louise och kajsa sedan hem til mig så jag fick duscha och sedan blev det åka till jocke och hämta honom sedan till sandviken och kolla på hjockes match, jag kajsa och louise var skit trötta så vi satt och skrattade hela tiden. Självklart vann dom men jocke spelade inte men det var kul (: Kom hem vid 10 tiden och jag var skit trött men jag klädde på mig och gick till bussen ni regnvädret och åkte till alexander. Så jsg sov hos honoom.

Idag har jag inte gjort så mycket jag har typ sovit hela dagen. Jag käkade frulle vid typ tre och pappa kom och hämtade mig vid fyra. Duschade och gjorde  mig klar sedan bar det av till farmor och fira hemme. Käkade god mat med god kladdkada till efterrätt ! Så nu ligger jag hemma och alex hämtar mig snart, ska träffa hans polare.  tjaoou !

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback