Osis+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







Hej alla söta!

Tänkte jag skulle komma med en ny kategori: Mathilda rekomenderar.
Idag vill jag visa extra mycket uppmärksamhet till osis+.


  • Lätt puder som ger textur

  • Matt effekt

  • Medium kontroll & separation

  • Hållbar stadga

  • Naturlig känsla

  • MYCKET VOLYM

  • Ingen känsla av "klet" i håret
  •  

    Användning
    Pudra en liten mängd i handflatan ochgnugga
    händerna mot varandra.
    Kamma igenom med fingrarna i torrt hår, lyft in i botten.
    Ger matt finnish och naturlig känsla.

    För extra lyft applicera direkt i botten.
    För extra separationapplicera mer puder i små mängder
    däar det behövs.

    För ytterligare stadga.
    Fixera med spray.

    Jag älskar den och den gör underverk!
    prova du också. Den finns hos frisörer och kostar runt 169 :-

    Det rekomenderar jag!  lycka till =)


    Kommentarer

    Lämna din kommentar här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback