090929 kvällens syselsättning

Godkväll alla söta!

Jag har tänt mina äppel ljus, slagit igång tv och sitter med
ett underbart fotbad som är super skönt. Man lär ju sköta
om sina stackars fötter i höstvädret. Jag ska nog färga
ögonbryn och ögonfransar också eller om jag tar det imorgon
eftersom jag är lite trött och jag måste ju ha nått att göra
imorgon också när jag är ledig! Så imorgon ska jag sova ut
och kanske åka ner på stan med mathilda och fika om hon
orkar och är pigg, vilket jag hoppas på :)   Annars är det
fint med mig och jag hoppas det är bra med er ?

Fresten! Jag var hemma hos jocke och lollo och kollade på
idol idag igen. Idag var det ju tjejerna och jag tycker erika
är så fruktansvärt bra! Hon var bäst ikväll, annars hejar
jag väl lite på clara kanske bara för att hon bor i furuvik ;)



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback