090930



IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR ÅSAS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA !!!

Ett stort grattis till min älskade faster ! Idag blir hon hela 37 år :D
Jag hoppas du får en underbar dag för det är du verkligen värd.
Jag ska åka och fira henne på lördag med ''stora feta''släkten och
massa god mat och skratt. Ska bli skit kul och jäg länktar fakstiskt
lite också=)  Jag har till och med tagit ledigt på söndag så jag kan
umgås med alla.

Just nu håller jag på och städar eller jag försöker iaf, skulle igentligen
ner på stan och fika med mathilda, sandra och linnea men dom skulle
inte vara kvar när jag kom ner så jag fick stanna hemma..
lite tråkigt för jag ville göra nått men jag får färga ögonbrynen och
fransarna så jag är snygg på lördag eftersom jag inte orkade göra
det igår för jag var så trött :D
Min älskade boyfriend kommer till mig ikväll  och myser med mig och
håller mig varm inatt ! Mycket glad för det.  Imorgon har vi ingen lärare
så jag tänker nog jobba hemma och sedan åka till skolan
till två och ha bild som är så fruktansvärt segt att ha i tre timmar ?!
Nej, nu tror jag magen är lite hungrig så jag ska äta toast.
mmmmh ! kiss <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback