13 April

Så fruktansvärt trött. När klockan ringde i morse var jag helt död, ont i halsen och onmt i huvudet.Ögorna gick inte ens att öppna. Jag hoppade in i duschen men kände att det inte fungerade speciellt bra så jag skickade iväg ett sms till Åsa och sa att jag skulle komma senare. Somnade om och vakande efter en timme lika död men kände att jag inte kunde ligga hemma..  

Försökte läsa ut den förbannade boken igår men jag lyckades inte så bra. Vid ett började det blir jobbigt att se alla bokstäverna som flöt omkring på pappret, så jag gav upp!
Nu sitter jag hos Åsa och försöker stoppa i mig lite yoghurt men är inte sugen men det måste i! Efter skolan får jag se om jag orkar åka mot hille eller om jag ska stanna hemma och vila och läsa bok!  Kul. Det är fint väder iaf så det piffar väl upp dagen lite :)



..Idag skulle det ha varit din dag, som jag inte får dela med dig!
Idag säger vi grattis till dig morfar som skulle ha blivit ännu med skrynklig ;D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback