Duktiga jag

Efter att jag hade käkat frukost knöt jag på min skona och gick till stan. Stannade vid pappa en snabbis och pratade med honom sedan var det bara att traska vidare. Kom fram till stan och solade, alltid lika skönt :) Skickade sms till mathilda och kollade vart hon och Iza var så jag gick och träffade dom. Köpte present till Louise eftersom jag ska till henne på lördag sedan blev det in på stadium och köpte träningsbyxor så jag slipper gå i mjukbyxor. Gick in till nian igen och fikade lite och snackade lite och självklart så träffar man ju på Jonte, Viktor och Jazze och vart skulle dom om inte till systemet, haha!  Pratade lite med dom innan vi gick till bussen. Nu har jag kastat i mig mat och går till Hille och myser lite :)  P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback