El taco in my heart!

Hej alla söta! Skolan var ganska så jävla seg men fick sluta tidigare så det blev stan med mathilda som vanligt. Alltid lika trevligt! Köpte den där förbaskade basbolltröjan som alla har fast jag slog på stort och köpte en grön och den är super skön =)  Köpte även byxor och deo.  Hampus och Gusten kom och hämtade upp mig så bar det ut till köpis en sväng och sedan PIZZA! Gustens fel att jag käkar pizza hela tiden med el taco är så jävla god! Så jag säger hej till träningsbyxorna igen men inte nu för ska städa men som vanligt så hittar man roligare saker, men måste verkligen ta tag i skiten nu :o Började lite i morse iaf men det märks ju fan ingen skillnad :D




Kommentarer
Postat av: roxy

snygg tröja som fan!

saknar dig pullan

2010-04-27 @ 20:57:25
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback