EN DAG BARA FÖR MIG SJÄLV

Äntligen känner jag mig som en ny och fräch människa. Har duschat och rakat bena, hårinpackning och ansiktsmask. Blir till att fixa ögonbryna också. Älskar det!  Funderar på om jag ska ta en tripp till stan och införskaffa sig ett par älsklingar (skor) Jag med mitt beroende av att handla skor, men jag klagar inte.  Kan bli en solning också när jag ändå är igång och sedan blir det ut på en rask promenad. Vad säm händer ikväll vet jag inte riktigt, det visar sig :)

 

 

Jag har även städat och tvättat som vanligt, men det är mcyket att göra. När det var fullt i garderoben och alla byrolåder så gav jag upp och fick för mig att jag skulle fixa lite snyggare skåpluckor och rätt nice faktiskt :) Dom är i spegelblank silver och jag diggar det ganska hårt med frihetsgudinan ;')

 

Ganska snyggt ? :)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback