...

God moooorgon. Sovmorgon idag egentligen men då ska man till tandläkaren klockan tio och det var inte någon höjdare.  Tog ett bra jävla tag innan jag kom upp ur sängen. Ställer mig framför spegeln och kände inte någon ork alls. Någon ork till att fixa mig åka iväg och vara trevlig. Håret ser fan förjävligt ut och kepsen åkte på idag igen. 
Fick skjuts av mamma till tandläkaren och det gick som galant. Inga hål och väldigt fina tänder, tydligen.   Nu sitter jag i skolan och börjar nu så ska ut och träffa brudarna en sväng.  P&K

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va bra att du har fina tänder gumman. Jag blir så glad. Hoppas att provet gick bra. Det tror jag att det gick.



Ha en bra dag fina.



Kramar till dig.

2010-04-21 @ 16:01:47

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback