HAHA

Haha, det är nästan så jag tycker synd om dig eller ska jag verkligen göra det ? Är du så jävla dum i huvudet fattar jag inte hur du kan orka med dig själv! Att du inte skäms, jag skulle inte kunna visa mig på gatan om jag var du. Så jävla falsk människa trodde jag fan inte att du var..  Du snackar om att skaffa barn, flytta ihop och åka utomlands? Förlovningen då ? Ljög du om det också precis om allt annat. Älskade du mig verkligen, börjar tveka!  Trodde att det var jobbigt för dig men förfan.. Du har gjort lika mot alla. Du bara snackar och snackar och snackar men det är jävligt lite verkstad. Du är så FEG! Du har inte ens berättat för polarna att det är slut och när dom träffar dig på stan drar du fram en ny brud och pressenterar henne och dom fattar ingenting ?  Du förstår inte att du pajjar så jävla mycket för dig själv?  Köper saker till brudarna för att du ska må bättre av det för att du är rädd att bli lämnad och att ingen ska tycka om dig.. Vem är du igentligen ?  Tillsammans med en ny brud efter ev vecka. mogen verkligen.
Jag har inte brytt mig ett piss av vad du gör men fick höra saker om dig som jag verkligen inte trodde var du ?  Kompisar, jasså.. oj vad du hör av dig. HAHA!  Jag var så jävla dum så jag gick på det jag trodde du gav mig med kärlek men det var det ju knappast. Sällskaps sjuk ? Nej gud nej. Du är ju fan sjuk.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja snacka skit är han duktig på, känner igen det där med barn, flytta ihop och barn. Hans kärlek är som skrivna rupliker. Bara att gå vidare, svårt men det går:)



You go girl!

2010-04-07 @ 16:46:09
Postat av: Sara

Oj blev två barn där menade förlovning* ;)

2010-04-07 @ 16:47:23
Postat av: L

Glöm honom, visar sig bara att han inte var värld dig! plus att en dag kommer han inse vilket enormt och stort misstag han gjorde som förlorar en KANON tjej....han kommer krypa...



stå på dig tjejen!

2010-04-09 @ 00:14:24

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback