Oh yeah!


Åw, så jävla trött! Hungrig är jag också och hoppas att jag får i mig nått idg eftersom pappa ska bjuda på tacobuffe ikväll! Mums. Kan ju inte låta bli att dricka lite vin ikväll och umgås heller, haha! Sitter i skolan iaf och umgås med fårena Mathilda och Louise vilket gör mig glad :D  Sitter och anstränger mig till att lägga tankarna på boken som jag ska göra om med bara text och sedan med bild och text.. Tror att jag kanske får ihop det, är typ klar med den första. Snart blir det väl upp till cafeterian och slöa en stund sedan är det dans och jag kommer inte orka vara med men ska dit och prata med hanna iaf. 

Igår fick jag en massa saker gjort som jag har behövt gjort för länge sedan, så skönt att kunna bli av med det. Mamma hittade en annons i tidningen igår om en gubbe som hade fått borelia och det fanns 77 symtomer och jag stämde in på alla, kul om man har det då! Ska ta tag i allt på nytt igen och försöka byta hälsocentral och komma någon vart med livet. Lite som en omstart kanske man kan kalla det. Aja nu ska jag fortsätta så jag blir klar med detta, ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Charline

OkejOkej, fan vad synd! :/

Jag vet inte än om jag ska jobba, mamma håller på att kolla upp det.. Men du får gärna komma ner ändå, du kan ju vara hemma hos mig när jag jobbar och så hittar vi på något skojj :D <3

2010-04-01 @ 10:34:39
URL: http://charlinelicious.blogg.se/
Postat av: Faster

FINT BOKOMSLAG TJEJEN. DET ENDA ÄR ATT DU SKA HA MER LUFT RUNT TEXTEN PÅ BAKSIDAN. PUSS

2010-04-05 @ 21:14:25

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback