Redan söndag

Gårdagen? Bra eller dålig ?  Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka kvällen. Kände mig glad fast endå så fruktansvärt bakom flötet.
Åkte hem till mathildababe och förfestade lite sedan bar det av till brynäs och träffade en massa trebligt folk som vanligt. Kvällen rullade på och ingenting kunde gå fel, trodde jag. Masken åkte på och ett skal bildades för att allt skulle vara som vanligt. Vem försöker jag lura igentligen?
Jag kan förstöra jävligt mycket ganska så fort! Spelar för fan inte någon roll hur mycket jag än försöker bygga upp mig själv, det är endå alltid någon som är där och hugger mig i ryggen. Jag hamnar på ruta ett om och om igen. Trodde att försöka var det starkaste men det var tydligen att lyckas.
Säger bara en sak, tack!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och väntar på fanny för hon skulle komma förbi en sväng :) Sedan bär det nog av till hille med film mys. Får se om jag lever imorgon!




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback