Spring baby spring

Home sweet home. Dagen har varit nice men måndagar är aldrig roliga men det är bara att bita ihop och se glad ut. Efter skolan gick jag och Mathilda till hennes mormor och pratade lite med henne och kicki. Tog en promenad ner på stan och kollade lite och självklart hittade jag saker som jag bara inte kan låta bli (a) Blev en tröja som jag tyckte var så söt så jag var tvungen att köpa den. Gick omkring lite och köpte öronhängen i silver för att se om det blir bättre med alla dessa hål, så det tackar vi för ;)

Gick och bytta mina byxor och sedan kom jazze och jonte också så stanade och pratade med dom lite innan dom skulle hem. Traskade runt lite och sedan blev det bussen hem. Kastade i mig man och sedan på med träningsbyxorna och tog en sväng till hillekyrka och sedan tillbaka och träffade den saknade söta :) Pratade lite och sedan blev det till att springa hem och ja ni läste rätt  ;)

Nu har jag precis kastat i mig flingor och mölk så nu blir det till att hoppa in i duschen och sedan läsa den där jävla boken som jag ska redovisa på onsdag vilket jag hoppas att jag hinner :) Imorgon blir det att åka till Hille med lite käka och mys!  P&K





Man slutar aldrig förvånas

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback