TACK

Nu ligger jag äntligen hemma i sängen under filten efter en låååång kväll.
Började med att jag pappa och Hugo åkte och käkade på buddys och sedan skjutsade pappa hem mig och skjutsade mamma till heartbreak. Louise kom inte efter en lång stund och sedan var det igång. Druckit en massa vin med ost och kex och lite singstar. Vi togf elva bussen till stan och träffade en massa folk blandannat min kusin som är hemma för tillfälligt så det var mys :)  Vi gick till Sara och drack mer vin och pratade lite skit och sedan bar det av in till stan igen och letat efter Johan en hel kväll, haha smart kille!  Aja slutade med att vi träffade honom sedan gick vi äntligen till bussen och träffade en moa som var väldigt länge sedan man träffa.  Nu ska jag dra ett andra avenyn avsnitt. God natt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback