Tatuera sig istället ?

Hej alla söta. Dagen ahr varit nice med min underbara. Vi har mest slappat oss igenom dagen och druckit en massa te. Blev lite jobb gjort iaf och vi har haft många skratt också. Tror inte jag har skrattat så mycket på länge ;)  Gick till söderkontoret och umgicks med Nanna och Bobbo. Sedan blev det tillbaka och förtsätta jobba en stund.  Fick skjuts av Åsa till stan så jag tog bussen hem och satte mig i solen direkt när jag kom hem och läste den där förbannade boken som jag äntligen är klar med nu! Hörde nu, jag klarade det ;) Bus kom förbi och höll mig sällskap sedan blev det hem till honom och gjorde inte så speceillt mycket. Fick skjuts hem vilket var snäll så nu när jag kom hem och tände lampat insåg jag att man kan bo som jag gör. Det är så jävla stökigt så jag funderar på om jag ska ta tag i städandet eller om jag ska göra en tidig kväll som jag igentligen behöver. Beslut ångest ?

Imorgon blir det skola som vanligt och det blir en sovmorgon på det också som vi inte tackar nej till. Har min uppsats som kommer gå bra nu när jag har läst boken. Sedan blir det till att sluta när jag är klar med den så jag har ingen idrott som jag igentligen skulle behöva ha menmen..  Blir ner på stan och byta tröjan som jag köpte igår och kanske komma hem med något annat?   Och om jag har tur så kanske det blir en percing också om min kära far orkar pallra sig ner på stan. Igentligen vill han inte att jag ska utan att jag häldre ska tatuera mig?  Konstig gubbe det där :s  Aja får se vad morgondagen bjuder på. P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback