Trött trött trött

Gårdagen var nice med bilutställning sedan bar det av hem till Hampus och fixade lite, vem fick städa om inte jag?  korkade upp och gjorde hamburgare till grabbarna grus ( Mathilda, hampus och Gusten ) Sedan rullade folket in och tyvärr fel folk. Vid tolv pallade jag inte med männsikan längre så Oskar kom och hämtade mig och mathilda. Hoppade av vid hillerian och träffade folket och så blev det en tripp mot Osten. Lika trevligt som vanligt med trevligt folk. Alexander kom och hämtade oss vid halv tre tiden och skjutsade hem mathilda :) 

Söndag och jag tycker inte om söndagar längre. Upp och jobba och trött som ett as, skit mycket att göra och typ misshandlat hela mig. Till och med så att bosse fick känna på vägen idag, läcker olja och inte speciellt bra om man kanske ska till sala ( eller hur var det nu då ? ) i helgen. Var hemma fem och lagade mat med pappa. Kastade mig in i duschen och skulle hoppa på cykeln men det gick inte skit bra, för däcket är så slitet att det hade spruckigt? Verkligen underbart. Har typ tio andra cyklar men dom har min kära bror haft kul med så saknas det inte ett däck så saknas det en sadel. Som tur var så kom kusse såå fick skjuts till hille där jag precis har kommit hem ifrån. Kollat film och haft trevligt (:   Nu ska jag sova så fruktansvärt skönt och i min egna säng!  P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback