IMORGOOOOON!

God morgon! Kom inte upp ur sängen även fast jag bara låg och tittade i taket? Klev upp lite sent men kastade på mig kläderna och fixade mig lite snabbt och gick till bussen. När jag gick från bussen i stan så känner jag hur någon springer efter mig och hoppar upp brevid mig! Höll på att skita på mig men som tur var så var det Favorit louise! Länge sedan man träffade henne så snackade lite med henne medans jag väntade på mathildas buss :)
Har graf hela förmiddagen som alla andra torsdagar och sedan slutar jag faktiskt tolv! Idag SKA jag iaf hem och sova för jag är inte på topp och vill inte ligga sjuk imorgon precis! TAGGA TAGGA TAGGA ;D
Haha, mamma är rolig hon. Hon ringde nu och frågade om jag ville ha louise pass på lördag? Nej tack! Men får hon inte in någon annan får man väl hoppa in och se glad ut.  Nej nu är klockan tio så nu blir det en fika paus  :) P&K

Du är bäst! <3


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback