YEEAH!

Självklart vaknar man av att en polare till hugo ringer men pallade fan inte svara somande om och vaknade av att det ringde på hans mobil. Det hade slutat med att gustav stog och plinga på som en dåre men det vaknade jag inte va ? Jag har nyss ätit frulle och jag ställde mig på vågen i morse, yeees! Tre kilo borta och mer ska bort :) Mamma kommer hem en sväng så ska prata med henne lite sedan ska jag knyta på mig skona och gå in till stan och sola sedan gå till mathilda och gå en sväng med henne :)  Längre har jag inte kommit i min dagsplanering ;)  Haha.

Funderar på att kanske bli lite blond till sommaren, eller iaf i med en massa mysiga slingor. Fast helst skulle jag nog tilla bli gråhårig igen. Men jag hinner väl ändra mig ett ex antal gånger innan det har blivit sommar.

 

Vad tycker du att jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: roxy

du är snygg vilken hårfärg du än har baby!

2010-04-08 @ 13:51:44
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback