EN DAG i VALBO MED MiNA FAVORiTER ♥

Hejsan! Alexander flög ur sängen och åkte hem i morse och jag såg ut som ett frågetecken.. Han får sina ryck.
Klev upp vid halv tolv för att fixa mig och åsa, ralf och  farmor kom och hämta mig för att jag skulle få en dag med dom idag ute i valbo. Började med att springa omkring på köpis och jag köpte en tröja som jag upptäckte för någon dag sedan som jag blev kär i. Men jag hade inte ätit någon frukost så vi gick till ikea och famor bjöd på käk :) Tror vi var inne på ikea i närmare två timmar och åsa inpuls köpte en soffa för sådår några tusen.. en röd också. Men den var fin och hon förtjnar den tycker jag. Själv köpte jag papperskorgar och toalettborstar till heartbreak, hahha!
Gick in till coop och köpte mig en skvaller tidning och en påse godis så nu har jag laddat upp min lördagkväll men det kan ju hända nått annat kul men det tvekar jag på!

Nu ska jag ta tillfälligt i akt att städa och fixa lite mys  ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback